onsdag 26 maj 2010

Ovän med Selma


Huvudvärk och trött, men ack så skönt när de andra åkte när jag kom hem....elakt att säga så, men när jag känner mig sån här älskar jag att vara ensam.

Tog Selma med mig ut och vi la oss i trädgårdsmöblerna och myste. Hon är ju en fegis som är livrädd för att vara ute. Då är man guld värd när man tar sig tid till sån lyx.
Jag hade fått min nya scraptidning som jag tog med mig ut, men det slutade med att jag hade den som huvudkudde och bara låg och blundade.

Vinden och kylan tog överhand så vi gick in igen och Selma började bråka...orkade inte med henne så hon fick vara så snäll och åka ut med STÄNGD dörr, OJ två min gick det och sen började hon bli förtvivlad, Tur för henne att honär så söt, så matte smälte och släppte in henne igen.

Japp hemma från 11-årskalas hos barnens faster! Lilla Emma är sååå go´!
Nu vore det bra om ungarna kom i säng, så även jag fick lagt mig!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Mwaaahh!!
Inte stänga ute lilla Selma...
Hon e ju bara en bebis.

Tur för henne då att hon var så söt!

Kram, Jenny