tisdag 25 maj 2010

Stresssig blir det...

Ja så sov jag fram till 04-tiden då sonens j......mobil pep pga batteriet*grr*

Nu sitter jag här med gröten i högsta högg och likaså datorn som jag hade tänkt att skriva på igår, men ej hann.

Min första dag på jobbet blev bra, känns skönare idag när jag vet vad jag har att komma till och kan vara lite mer självständig.

Återkommer ikväll när jag har mer tid. Har en busig Selma som älskar leka med tårna när man äter...

Bättre sent än aldrig, men några rader ska det allt bli. Jag har suttit och fixat med bilder jag skulle lagt ut här, men naturligtvis strulade det så jag fick aldrig ut ngr bilder. Tog bara en massa tid.

Det var skönt att komma hem och en mysstund med Selma i soffan blev det oxå. Blev ett telefonsamtal till goá K min underbara vän i vått och torrt.
Hon har varit min största vuxenkontakt sedan jag var 18,ca. Med andra ord, låtsatsmamma, låtsasmormor till barnen och som sagt en vän.

Ute höll en del av familjen på att hamra och spika för fullt, gissa på vad....jo en koja (bilder kommer). Jonathan , minstingen, älskar att vara med sin pappa ute och greja.

Nu har det varit filmtajm, superbra film, Beck-Levande begravd, kan rek varmt om man är en fanstast till de filmer.

Mår fortfarande dåligt e hetsätningen som bara föll mig in förut, blläää

Ha en skön natt och sov gott, kram

2 kommentarer:

Jenny sa...

Lycka till i dag också!
Och KÖR FÖRSIKTIGT fastän du nu är stressad.....(;

Kram, Jenny

Hanna Z sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.