måndag 21 juni 2010

Mitt nya liv för femtielfte gången i ordningen

Japp, ni vet säkert. Just precis måndag och ytterligare ett nytt viktförsök...

Hur många måndagar i mitt liv har jag inte börjat så här som idag, panik för kläderna knappt kommer på, nyttig mat, promenad och nu sallad.

Nu har jag och Edwin varit ute och gått 6,4 km fast vi upplevde det som 16,4...blev lätt besvikna när vi kom hem. Men det var såååå skönt att få frisk luft efter en dag framför datorn på jobbet och mängder med patienter. Just det vi hade jättemysig lunch idag, nämligen midsommarbord med sill och ägg, och allt annat som hör midsommarbordet till. Fast givetvis inte nubben...hihiihi

Hem och till dietisten, ganska komiskt egentligen för att sedan jag började hos henne har jag bara gått upp i vikt, hur ska man tolka det?? Jag trodde man skulle gå ner i vikt om man gick hos dietister.

Konstig ordning jag har skrivit i idag, men ni fattar säkert ni smartingar som läser.

Nu mys med Jonathan och sen John Blund!!!

Inga kommentarer: