torsdag 10 juni 2010

Myskväll



Japp en konstig skolavslutning för mig, för det är första gången på 9 år, plus alla andra år man varit med på avslutningar etc. Men idag lämnade jag över uppgiften till Magnus. Både skönt och tråkigt....

Hade desto mer mysigt ikväll med pizza och kebab m m. Bara ungarna ff a fick känna att det var lite extra idag.

Nathalie firade skolavslutningen på sitt sätt, ett mindre bra sätt, dvs vurpa med moppen...
TUR att det gick bra iaf. Smärta i handleden och uppskrapade ben. USCh, vad var det jag sa...."INTE skjutsa"

Ja, nackdelen nu när barnen är lediga och jag jobbar att de är uppe längre än mig....Men bara lite längre.

Hoppas att Selma mår bra, hon verkar så trött och hängig idag lilla gossegumman. Jaja, en katt kan väl oxå ha en seg dag ibland.

Inga kommentarer: