torsdag 15 juli 2010



En lugn och skön morgon. Ute mulnade det på allt mer och det blev ju senare skyfall. Endast Edwin och jag hemma. Jag gick upp vid 7-7,30 ca, Satte mig och åt frukost med Selma som sällskap.
Pillade med datorn och tänkte på allt jag hade tänkt göra innan jag skulle åka till en god vän i Uddevalla. MEN så blev jag ju så trött, slog igen datorn och la mig raklång i soffan och Selma kurade ihop sig intill mig och STENSOMNADE, vaknade exakt 9:57. HJÄLP, jag skulle ju vara hos L kl 10,30 ca. Jag var på plats 10,40 så det gick ganska bra ändå.

Oj vilken mysdag vi hade, scrappade och åkte ut och åt lunch på Herrestads Restaurang, vilket jag varmt kan rekommendera. Vädret var perfekt för ett sån´t här ändamål.
Nu är det snart dags att åka till Magnus pappa och fira han på hans födelsedag.
Återkommer nog senare....

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för fina ord på min blogg.
Varma hälsningar.

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.