lördag 24 juli 2010

En riktigt go´lördag!!

Vaknade vid 9-tiden. Stod upp och åt en snabbfrukost. Åkte sedan till spåret och gick 7,8 km-slingan. Härligt i det goá vädret, sol och lagom blåst.
Hem käkade lite, pratade med familjen. Kände mig lite Kerstin-sjuk som är en av mina allra bästa vänner, ringde henne och frågade om hon ville umgås med mig, och JA det ville hon!!! HURRA vad kul!! Hon kom ner och vi pratade, fikade , kollade på scrapsaker, åt middag och hamnade i boden och grejade lite med stämplar bl a.

Nu ikväll blir det mys vid Saltkällans båtplats där Magnus och Jonathan ska sitta vakt inatt, och vi ska komma med pizza och mumsa. Blir nog sallad för min del.

1 kommentar:

Peacerosen sa...

Sitta vakt?
Har ni bekymmer med "tjyvar och annat pack" där nere?
Usch!

Men va gott att Ni passar upp dom lite där och samtidigt passar på att käka god kvällsmat!

Va myyyysigt det lät att sitta ner och bara fika och scrappa..................Våffå blir det på dette viset!?!?
Jag hinner och orkar ju aldrig!?
*ledsen då*

Kram på dej i alla fall och ha en go söndag!
Jenny