lördag 17 juli 2010

Fredag 16 Juli

Så kul det varit idag, först var jag till en god vän och tittade på hennes nya hus, jättefint!!!  Hade även gjort ett Lycka Till-kort som jag blev ganska nöjd med.... och så köpte jag en sak oxå, inte lika lätt att göra egna saker..hihii















Pratade på som bara tjejer kan göra...hhiihihi. Fikade GIVETVIS!! Pratade ännu mer och sedan åkte jag hem.


Vi alla utom Edwin åkte till Torp och skulle bara kika lite på allt och ingenting, slutade med att vi kom hem med en kaninbur till Maja. Bra pris och en ny behöver hon verkligen.



Det bästa av allt var att jag fyndade på sommarrean på Panduro, vilket jag inte hade räknat med, då är det ju superkul att handla.














Just det får ju inte glömma att nämna det söta halsbandet till Selma oxå, rosa med silverstjärnor och en rosa/cerise bjällra på.




















Visst är vi söta ihop´??
                                                                              

5 kommentarer:

Peacerosen sa...

Rosa halsband med bjällra och allt....(:

Jag har köpt till våra också men bara trista svarta och blå med reflexband på...Hehe.

Roligt att du fick fyndat på Panduro!!!
Scrap-nödig jag blev då....Hmmmm...Hehe!

Hoppas det löste sej med bilderna på bloggen!
Kramis på dej!
Jenny

I ett hus vid vägens slut... sa...

Tack Peacerosen, det löste sig jättebra!! Vad vore livet utan dig?
Kram

Peacerosen sa...

Kram på dej!! Och DU är ju en ganska nyfunnen vän, men såååå himla goo!

Och vilka bilder du tagit!!!!
Selma och Lillkillen är ju bara ett sånt typiskt "scrapkort"!! Hehe....

Blir nog en fin sommar-layout av det, och även det på Selma i gräset!

Neeej, lilla gumman! Det är apselut INTE du som har sagt något på Facebook!! Tro det inte ens en gång!!

Men det vet man ju egentligen, när man "ger sej in i" nätverken att där finns ju alltid någon som bara ska "Jävlas"....

Förresten så satt jag nog där inne lite för mycket, men veckan som gått så har jag mått lite "tjyvigt" och då var det det enda jag orkade med...

Nu struntar jag i det, och pysslar med bloggen istället!
Förresten är det mycket trevligare...Haha!

Ses snart igen!
Kramis!
Jenny

Lisa-olsi sa...

Fint kort, alltid skoj att fynda scrappsaker.
Visst är dom söta de två,
barn och djur passar ihop :)
Lisa

Linda sa...

Jättefina kort!! kram