tisdag 24 augusti 2010

En spännande dag

Japp, nu var det dags!!!  Klockan ringde vid 4.45. Allt gick av bara farten, kom till jobbet exakt kl 07, lite sovmorgon idag, annars är det 6.45 som gäller.
Ja, när kl var 8.30 var jag redan trött i huvudet och tänkte att jisses, dagen har knappt börjat, men det gick bra ändå och jag känner att det är ett bra upplägg.

Det som retar mig är att det inte finns parkeringstillstånd att "köpa ut" utan jag får stå och parkera för 50:-/DAG!!!!!!!!!!!!!! Ja ni kan ju räkna ut vilken förlust, FYYYY tur man inte bor i den stan. Parkeringstillstånden för man stå i kö för att få och har man tur så kanske någon slutar och det dessutom är min tur NÅGON gång, **GRRR*** så arg!! Vem f...vill betala för att jobba????????????

HOPPAS verkligen att detta löser sig OMGÅENDE!!!!!!!!

Men för övr har det varit jättebra, men såååå mkt att sätta sig in i.

Japp nu ska jag lägga mig och läsa i morgon blir det ingen sovmorgon till 4.45 utan då är det 4.30 som gäller. 
Ha det gott alla!!

  

Inga kommentarer: