tisdag 31 augusti 2010

Mår skit

Usch undra hur jag ska ta mig igenom denna dagen, sovit piss, måne, och halsont.....

Har inte skrivit här på jättelänge känns det som, men jag har inte haft tid, eller inte orkat.
I helgen var det fullt upp från morgon till kväll. Fredag scrapträff i Uddevalla och likaså lördag. JÄttekul, det var mässa också. Vi var ett glatt gäng som scrappade, snackade och fikade.....och.....HANDLADE, älskar det , hela alltet alltså. Den stämningen som blir på en sån träff är obeskrivbar.

Har inte tid,ska snart kila vidare.... men vi ses kanske ikväll.

Nu är det kväll och jag har faktiskt överlevt dagen!!

Tät i näsan, bedövat halsen med Alvedon och halstablett....vad vore livet utan apoteket när det kniper???

Orkar inte skriva mer......

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hur är det med dej i dag?

Hoppas du inte ligger nerbäddad och sjuk nu....):

kramis!
J:son

I ett hus vid vägens slut... sa...

Nej J jag mår faktiskt bra nu, brukar ge sig fort för mig, men peppar peppar.....

Anonym sa...

Hur går det med J ?? Kram L