lördag 6 november 2010

Mysdag med Kerstin

Japp, längesedan jag satt här. Men efter 8 tim arbetspass framför datorer är jag ganska mättad med att sitta vid datorn, även om det är helt andra saker man gör hemma...Jag skulle iofs gärna vilja skriva här oftare,
men det slutar alltid med att jag inte orkar.

Fy vilken jobbig start på dagen efter frullen, skulle städa och det gick ju mindre bra. Fick typ 15 0000 anfall på all skit överallt och en människa man delar livet med som sitter och l ä s e r tidningen i godan ro. Känner mig som en städtant som befinner mig i huset på helgerna.

När allt var över kom Kerstin och tur var det, vill inte tänka på hur denna dagen skulle slutat annars....Vi hade skitmysigt i boden med stämplar och alfabet högt och lågt.  Sedan blev det lite köttbullar och makaroner till mellanmål.

Nu ikväll har det varit en tråkig kväll inget att se på tv:n och i boden bar det ut. Jag altrade en tändsticksask till Magnus.  Näää,nu blir det sängen och sagostund för Jojje.

Tack kära K idag för en fin dag om du läser detta.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för denna härliga dag!!!Visst hade vi det mysigt.Ibland var det helt tyst, full koncentration som avbröts av klingande skratt.Vi kan ju verkligen konsten att skratta tillsammans. På kvällen beundrade jag Hänglastämplarna som blir mysigare ju mer jag tittar på dem.
En dag att minnas!
Kram Kerstin