söndag 26 december 2010

Annandag jul

Ingen bra jul alls för min del.
Oftast blir hela december upp och ner för mig med alla jäkla måsten enligt svenska folket...bläää

Nu är snart julen slut och det är underbart. Imorgon ska jag jobba och det är väl blandade känslor, men jag vet att när jag väl är där känns det ok.

Idag har vi liksom tusentals andra folk invarderat Torp. Jisses, fattar inte varför man åker dit, jo i detta fallet för att barnen skulle få köpa saker för julklapppengar odyl. Själv skulle jag också  handla men glömde presentkortet hemma...jiiipii:(

Men jag fick då handlat lite iaf. Väl hemma var man mer död än levande.
Folkmassor=ågren. Tur att man inte är iväg på sånt för ofta.

GOTT NYTT ÅR till er läsare!!!

2 kommentarer:

Lady Gaggig sa...

Hej Sofia!

DU har säkert fått ett mejl med anledning av mitt bloggbyte, men jag skriver ändå här ....att Du förstås är hjärtligt Välkommen in till mej på min nya!

Stryk bort "Årstider" och lägg till:

http://bakgrundsbyterskan.blogspot.com/

Kram på´re!
Jenny

Anonym sa...

Tänker på dig och hoppas det nya året börjar bra!! kram Linda & pratbebisen