lördag 22 januari 2011

En kreativ lördag

Vaknade först vid 7,40. Underbart att ha sovit en hel natt. J skulle sälja tidningar idag och det var ju absolut far hanses som skulle vara chaufför. Men jag var ju inte ledsen för det...istället blev det en lugn och skön fm här hemma. Fick städat i köket, ringt ett samtal till brorsan och bl a grattat min ena brorsson.
När alla var hemma blev det en nyttig tonfisksallad till lunch. Åkte sedan och handlade, behövde även ta vägen om Electrolux Home och köpa ett dammnsugarmunstycke. Blev så himla positivt överraskad för jag trodde att jag skulle behöva beställa ett och att det skulle kosta skjortan. Men de hade ett annat alt hemma och det blev mkt billigare. Till Hemköp och "bara" köpa grönsaker mm. Men det hela slutade med gardiner och det andra.
Väl hemma så kom en kompis och vi tillbringade em i boden!! Ja, jag fick gjort en LO på Nathalie. Blev ganska nöjd. Igår tillbringade jag kvällen i boden och då blev det en LO på Selma.

Tänkte visa några fina bilder på mina brorsbarn bl a.







Lille Leonard på dagen 1 månad!!


Inga kommentarer: