onsdag 16 juni 2010

Effektivitet....eller.......inte?

Nja, det är ju frågan det. Skulle vara supereffektiv på jobbet idag, vad händer???? Skrivaren lägger av, sedan får datarprogrammet en blackpout och jag kan inte ens skriva diktat....GR*** Vad energin går ut på fel ställe helt plötsligt, men faktiskt så fick jag ordning på det iaf!!!

Hem , käkade sedan drog jag och Emmat till Torp och jag nästan storhandlade. Fick köpt mig en juvel på Glitter också. Ja det är ju så med romantiska killar, att de som inte är romantiska och kommer hem med juveler lägger ju över friheten till kvinnan själv som får gå och köpa själv...Hihihi

Hemma vid 20.30 Packade upp alla tråkiga matkassar och sedan igång med lunchlådan till jobbet imorgon. Bäst att den blir god, för ngn mat här hemma blir det nog inte för mig. Magnus och Jonathan var ut och fiskade och ska ha makrill till middagen imorgon...smaken är som baken,kluven.

Nä snart dags att gå upp så jag får nog gå och lägga mig först.

Natti, natti

Ps Hade varit kul och få lite kommentarer DS

Inga kommentarer: