tisdag 15 juni 2010

Städtant eller????????

Kändes skönt att komma hem då det blivit en lång dag idag, men inte för det, jag har ju inte jobbat hela tiden bara till kl 16. Sedan till Buslätt och hade trevligt och fick fin söndagsmiddag. Man får ju ordna det bra för sig liksom...hihiii

Vidare på massage hos en superbra och trevlig Bitte som jag tycker är sååå duktig!
Kände mig som en ny människa när jag gick därifrån.
Humöret var på topp ända tills man kom hem och började tvätta golv osv. Sedan kom Selma in och först lekte med den hårda maten på mitt nytvättade golv, sedan sket hon och trampade i det*GRRR* UT med katten, fy vad hon nästan som jäklas med en ibland. Ja kul att städa och städa och städa när man kom hem sent. Hoppas hon skärper sig till imorgon.

Nu måste jag sluta sitta med datorn och gå och lägga mig.

Inga kommentarer: