måndag 12 juli 2010

GRR***

USCH för denna natten...Dessutom en människa som gör så att det blir hur varmt som helst när det faktiskt kunde varit ganska bra luft i sovrummet.

Ja, nu sitter jag då här iallafall...underbart ute, frisk luft känner jag. Det känns ju som man varit instängd i en tunna utan luft i ett par dagar nu. Igår var olidligt.

Det var först efter kl 16 som det blev något av igår. Jag var iofs ute i boden hela em innan det och gjorde grattiskort till två killar. Men det kändes även då att hjärnverksamheten låg i dvala även den. Men iaf igår vid 16-tiden tog vi bilen och bara åkte, inte ofta kan jag påpeka som det händer när Magnus är med och ännu mindre ofta när det är hans idé. Något pos fanns det väl i denna dagen trots vädret.

Hehe..det slog som sagt slint både här och där, fast på ett pos sätt för vissa.

Turen bar då av till Strömstad, bättre och friskare där. Men då var man ju vid havet oxå. OJ, kändes egentligen som man var i Norge. Hamnen var invarderad av norska båtar. Fy för att ligga så med folk precis överallt och inget insynsskydd. Ja man behöver verkligen komma ut på sån´t här för att verkligen njuta av det man har. Men vi gick då en sväng och kikade. De andra köpte glass, men jag tänkte faktiskt före handling för en gång skull. Kändes jättebra efteråt. När vi kom hem blev det en promenad på 8 km, det var segt kan jag tillägga men skönt efteråt. Keso och tonfisk till kvällsmat för att sedan gå ut i boden och fortsätta scrappa, men jag var ju tvungen att ta med telefonen och slå en pling till K. Vi hade det ju såååå kul igår när vi var på stranden med Jonathan & Emma.

Inga kommentarer: