tisdag 17 augusti 2010

Härlig Göksäterdag!!

Goá J messade mig imorse och kollade vad jag gjorde, hon hann först, tänkte jag. Jag hade precis tänkt att kolla vad hon gjorde idag, Ja prata om tankeöverföring. Hennes förslag som var Göksäter,var ju ett superkul förslag.  Klart att jag ville.
Det blev en intensiv fm här hemma dä jag stekte 1 kg köttbullar och fixade med lite av varje till ungarna osv.

Kl 14.12 var jag på Maxi och mötte min galna J.
Åh vad jag är glad att jag träffat på denna härliga människan.
Vi hade såååå kul och mysigt på Göken. Var bara där inne ca 3 tim, ja, ni läste rätt, så kul hade vi. Vi var ju inte klara där, sedan blev det ju caféet oxå. Mums, oj vad det tar på krafterna.

Hem och hade tänkt scrappa, men det hanns ej med. Nu är det lite kvällsläsning och natti, natti.

Tack för idag kära J.

1 kommentar:

Peacerosen sa...

Tack själv, rara Du!!

Hörs/ses i morr´n!?

Kram & Natti!
Jeeeeeeenny